الجمعة، 26 سبتمبر 2008

بحب المص


السكس مشاعر لدى الانسان واحتراما منى لمشاعر الانسان ولجسده اكتب هذه المدونه



لاعبر فيها عن مشاعرى الانسانيه والجنسيه بدون اى عقد او ازدواجيه فقط اري

د ان اكون نفسى

انا انسان وحبى ولا اعتبر الجنس شىء رجس بل نوع من انواع المشاعر الانسانيه التى يجب ان نحترمها

والجنس هو ابسط حق من حقوق الانسان



لذا ساعبر عن مشاعرى بدون اى عقد ولن ارسم امام الناس صوره ملائكيه وحينما اكون مع نفسى افكر فى الجنس لا للاذدواجيه لا للعقد



عن السكس المثلى



السكس هو تعبير عن الحب ومهياش حجه غلط او المفروش اننا نبقا معقدين ومنظهرش مشاعر حبنا فعلينا احترام مشاعر الانسان كما هى



بصراحه انا بحب المص جدا وبفضل القضيب اللى بيكون داكن شويه غامق يعنى وبحب الحس البيوض جدا وامصها كلها فى بقى

اما عن نوعى فانا سالب يعنى مفعول به احب ان يكون حبيبى رمنسى معى فى السكس وان يعاملنى على سرير الحب بحب يعنى احضان بوس وكده وبحب انى اتناك جدا من ورا واموت فى الاحضان



وانا اول ما بشوف اى رجل ببص لقضيبه من خلال نظرتى لقضيبه بفهمه واحبه الرجل المشعر اللى عنده شعر كتير

واجمل احساس بقا لما حبيبك يجيب لبنه وانت تحس انه مرتاج ومتعته وانه كمان يمتعك



بحب المص جدا

هناك 12 تعليقًا:

Yousef يقول...

yousefelshazli@gmail.com
ممكن تراسلنى، عندى حاجة تهمك تمصها وتلبسها وتتمتع بيها، وعلى فكرة أنا كمان بحب الرومانسية جداً وأكيد هانتفق من الناحية دى.
ابعتلى صورتك وإيه لون قميص النوم اللى تحب اشتريه لك
بس ياريت بسرعة

السهم يقول...

يا واطي يا ابن الكلب
لما تدخل مدونة حد بلاش تملها قذارة يا خول يا متناك
اللي عايز يجي يتخولن معاك يبقي يجيلك هنا
بلاش تحط تعليقاتك الوسخة عشان في ناس مخترمة ما يعرفوش انك خول ابن متناكة
يلعن ابو اللي جابك ابن جزمة

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

يوسف

اهلا بك انت فهمت قصدى غلط انا ولد سالب ولا اشعر بانى امراءه ولا احب ان اكون امراءه بقميص نوم
اتمنى ان تجد ما يلئمك
تحياتى

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

السهم

يابن المره المتناكه الزانيه فيك بالفلوس

يابن الوسخه

يا امك متناكه وف5ى كسها تناكه

ياللى امك مهريه وفى كسها ملوخيه

يابن العرص اللى عرص على امك وشافها ببتناك

من نيك الاتوبيسات وسكت عشان يقبض

يابن الكلب يابن الواطيه

ياللى جاى من الزنا يابن المره
اللبوه

بعد كده لو شفتك فى مدونتى هدوسك تحت جزمتى يابن العرص
وانا اكتب فى المدونات برحتى ياكلب يابن الكلب

يابجبان يابن الجبان واياك اشوفك هنا تانى هدوسك تحت جزمتى وهربيك يابن المومس

يابن الجبانه كفايه بس انك خفت تكتب اسم مدونتك وانا رديت عليك وهزاتك باسم مش مخفى

ينعل ابو امك يابن الوسخه يابن المتناكه

وابقا لم اختك اللبوه اللى كانت مع اخويا امبارح ياجبان يابن الجبانه

Yousef يقول...

ماعنديش مشكلة فى حكاية قميص النوم.
المهم إنك سالب ودى حاجة بحبها وعايزك تمص قضيبى وتلبسه ونتمتع سوا لو ليك مزاج راسلنى على الايميل

السهم يقول...

يا ابن المتناكة يا عرص انت فاكر ان انا مش هاعرف اهزء امك يا ابن الشرموطة
كوس امك علي كوس ام اللي جابك
انت مش مكسوف من نفسك يا ابن المتناكة ياللي بتاخد في طيزك
انا عارف لما باشتم حد واقوله يا متناك بيغلي من الغيظ بس انت لما باقولك يا متناك بتفرح وتفتكر اني باجاملك عشان خول ابن احبه
تلاقي برده عيلتكو كلها كده ولاد متناكة ابوك بيتناك برده
بس تصدق ان انت بجد واد جدع الواحد ممكن يستأمنك ويسيبك مع واحدة ست لوحدكو وهتبقي انتي زي اختها بالظبط يا معرص هههههههههه
عشنا وشفنا الشباب الخولات الشواذ هما اللي بيشتموا
ياد يا معرص ده انتو احقر من الكلاب يا ولاد الوسخة الواحد لما بشوف واحد منكو بيتف علي امه
وبعدين زعلان انك بتتشتم ومش زعلان انك بتتناك يا خول هههههههه
كنت عايز اقولك لو انت راجل ترد عليا وبعدين افتكرت انك مش راجل
بس لو انت خول حقيقي واصلي مش خول تقليد يعني تبقي ترد عليا وانا ماوريش غيرك يا ابن المتناكة هادخل اهزء أمك كل يوم شوية ولو خول بجد ابقي سيب التعليقات

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

يوسف

اوك ياقلبى

اموووووووووه

تحياتى

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

السهم

تعاله هنا يابن الكلب
ينعل ابو امك الشرموطه
يابن الزانيه فيك بالفلوس
يابن اللبوه يابن العرص
امك متناكه وكسها كونتاك
اختك بتمص للناس بالفوس
يابن المره اللبوه يابن الكلب
انت تكلم اسيادك عدل بدل ما اضربك
بجزمتى على وشى

وحياه امك ياكلب يابن الكلاب انت اللى زيك بيبوسوا رجلى وانا بنكرهم
هو انا هلم يازباله يابن الزباله
يابن المتناكه فى كسها وطزها

اتعدل بدل ما ادوسك برجليا ياكلب واقطع جزمتى على وشك
انت فاهم

روح لم امك اللى دايره تتناك من طوب الارض وابقا تعاله اتكلم بدل ما اقطع لسانك واخرصك

ولو انت علقت تانى مش انا اللى هرد جزمتى هقطعها على وشك

يابن المومس
ياكلب يابن الكلبه ياللى امك زانيه فيك

وحياه امك ياكلب يابن الكلب لادوسك تحت جزمتى واضربك بالكرباج لو متعدلتش
منت كلب والكلب بيمشى بالكرباج لانك زى امك مهى كلبه برضه وابوك العرص ابن العرص

يابن الشرموطه انا هعلم امك الادب وهعلمك ازاى تتكلم مع الشواذ عدل هطلع عين امك المتناكه زيك

ولو انت عاوز تتهزق تانى بتتكيف يعنى بالتهزيق

ابقا علق مره تانيه وانا ههزق سلسفيلك يابن المومس

اه بالحق اصحابى عاوزين اختك عشان ينكوها شويه مهى رخيصه
زيك

a.ws يقول...

احب اللي مثل نوعك وهذا ايميلي
m_g_d.ksa@hotmail.com
مرحبا فيك خيو

كنج يقول...

انتو عيال كلكوا شواذ يا ولاد المتناكه

كنج يقول...

عندك حق العيال بقو كلهم خولات مش مكسوف من نفسه وهو بيقول الكلام ده

Unknown يقول...

بس ياشباب حته لواناس دي علي غلط انتم كدا بتزودو الغلط ب غلط اكبر ب الشتيمه دي وكلام الي محدش يتحمله لو كونت قولت كلمه محترمه او تتعمل معا الناس برحمه كان يبا احسن من الكلام الي ملهوش اي لزمه ده