الثلاثاء، 30 سبتمبر 2008

القضيب


القضيب والعضو من اكتر الاشياء اللى بتجذبنى طبعا للرجل بس مش كده وبس


اكيد لازم كمان يكون الشكل وسيم بالنسبه لى الشكل مهم جدا


اول ما بشوف وحد ببص لجسمه عامله لو عجبنى اركز على قضيبه واتخيله


القضيب له علاقه بشخصيه الرجل يعنى مثلا لو كان قضيب قصير وده اللى انا بحبه غالبا ما بيكون الولد طيب وحنون


انا لو كان طويل ده انا بقا مبحبوش يعنى ممكن استخدمه فى انى امصه بس


وطبعا فى النيك لازم صاحبك يمتعك يعنى متبقاش اهبل متتكفش وقوله على اللى انت بتحبه


انا مثلا فى النيك بحب اوضاع معينه انى انام على بطنى وهو فوقى


او انى اتنطط على رجله وهو قاعد


او انى اوطى على حجه وهو ورايا ويااااه واو ده بيبقا احسن نوع فى النيك


بتحس انك كانك بتمسع موسيقى


وطبعا مش اول ما تيجى تتناك لو انت كنت سالب يعنى زيى مش اول ما تيجى تتناك تقلع على طول انا افضل انى امص شويه الاول


عشان نسخن


انا استاذ مص يااه احساس حلو اوى وانت بتمص وبتدخله فى بقك وتطلعه واووووو ليانى بيلعب الوتى


طبعا وانا بمص بحاول امشى لسانى على كل جزء من اجزاء القضيب فوق وتحت وعند راسه وبحب جدا امص القضيب من عند الراس كده


وده بتمتع شريكك برضه وانك تمسك القضيب شويه بايدك دى بتخليه يقف جامد وبعدين


لما تيجى تمص مص من عند المنطقه اللى ما بين القضيب والeggs


ده بتخلى اللى معاك بيموت من المتعه


وطبعا لما تيجى مرحله النيك لازم تخلى شريكك ينيكك كويس ويمتعك


بانك تخليه ينيكك فى اوضاع مختلفه مش واضع واحد بس يعنى اتمتع على قد ما تقدر


بس طبعا فى النهايه قرب ما يجى يجيب لبنه متخلهوش يدخله فى بقك عشان الامراض ولا فى مؤخرتك برضه


خليه يجبهم على صدرك


وطبعا تخلى شريكك يمشى ايده على جسمك ومؤخرتك علشان تتمتع اكتر


وبعدين اضحكوا كده وفرفشوا وعيشوا حياتكوا يااصدقائى المثليين كفايه حزن للى بشوفوه فى مدوناتكم وتعالو نتناك


ههههههههههه


بحب النيك

هناك 14 تعليقًا:

Yousef يقول...

أنا فى إنتظارك يا حبيبى على الايميل علشان نتفق امتى ممكن تمص قضيبى وانيكك

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

يوسف

ازيك قلى انت شكلك حلو

يارب يكون شكلك حلو

وانا هقطعك مص

تحياتى

- يقول...

أكثر شيء عجبني في مدونتك أنك لا تخجل من مشاعرك الجنسية بل تأخذ قوة منها! مبروك وأهلا وسهلا على شبكة الإنترنت. يللا أكتب أكثر وفرجينا أكتر.

كريم زياد يقول...

صديقي gay love life مرحبا...أولا الله
يسامحك على الكلام اللي قلته في حقي.بس
أنا مش هزعل منك...وأحب أوضحلك أمور:

أنا رغم كل شيء أعتبرك صديقي الا اذا قررت أنت عكس ذالك...بخصوص قيامي بمسح تعليقك من مدونتي -التي تتشرف بزيارتك وباقي الأصدقاء- فلأنني رأيت أن بعض الكلام يا صديقي غير لائق أن يقال بتلك الطريقة والتي سيعتبرها الكثير طريقة فجة ووقحة.خصوصا وأنت تعرف أن المدونة مفتوحة للجميع ومن مختلف الأعمار ومن مختلف البلدان ونحن نريد أن نقدم صورة حسنة عن المثلية تبتعد عن الصاقها بالجنس المجاني والرخيص...
صديقي لست معقدا ولا شيء غير أن لي اقتناع بأن المهم في العلاقة المثلية هي المشاعر والأحاسيس الصادقة والحقيقية أما الجنس فيأتي مكملا لذالك وليس هو كل شيء...وكذالك أقول ليس لدي ازدواج
في الشخصية فهذه هي قناعاتي وبهاأتعامل
مع كل الناس...وأعبر عن نفسي كما أنا
لست في حاجة لأن أضع قناعا فلم أفتح هذه النافذة على العالم الا لأزيل كل الأقنعة و لأعبر عن أرائي بكل وضوح...

على كل حال أحببت أن أوضح لك الأمر بكل بساطة وأنا سعيد بالحوار معك وان
أردت يمكنك الاتصال بي عبر الماسنجر عنواني تجده في المدونة لمزيد من الحوار

تحياتي

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

كريم انا لم اسىء اليك انا تحاورت معك عن ثقافتك المعاديه للبهجه والحياه .....الجنس ليس شىء رخيصا ياص


ياصديقى ان الجسد هو وسيله للتعبير وقمع الجسد من قمع حقوق الانسان وحريته فى الحياه كل الكائنات تمارس الجنس بمنتهى الحريه الا هنا فى مجتمعاتنا التى تفكر بشكل متخلف تقمع الحريه وتلقى القبض على الاحرار ببساطه شديده ان الجسد فقلم الكاتب وافكاره تعبير عندما يقمع الفكر والكتابه يقمع الجسد ويتحول الجنس من شهوه الحياه المقدسه الى رجاسه ونجاسه ويقع المثلى فى دوامه من الاكتئاب والاحساس بالذنب عند ممارسته للجنس الجنس هو اسمى علاقه بين كائنين لا يمكن ان يكون



نجاسه او زنا ان او شىء رخيص ان الزنا الحقيقى والعهر هو اان يترك الانسان الحياه ويعيش فى الاحزان هذه خيانه ةهى اقصى انواع الخيانه لان فيها يخون الانسان نفسه
exp exp: عندما يتم قمع الكتابه والفكر وهم وسيله للتعبير يقمع الجسد بل يقتل ويرجم ان عدم احترام الانسان المثيلى للجنس ولرغباته تولد لديه بعد انتهاءه من الجنس احساس بالذنب وعقد نفسيه نحن فى مجتمعاتنا تربينا على قمع الجسد واعتباره نجاسه وكراهيه الحياه

نحن اجساد قد مورست عليها ارهاب قمع رجم تعلم من العصفور كيف يعيش ويمارس الجنس بمنتهى الحريه تقول اننا نريد ان نظزهر للناس ان المثليين لا يفكرون بالجنس لماذا ؟لا نفكر هل المغايرون لا يفكرون به ؟وهل اصلا التفكير بالجنس تهمه ؟ افكارك تجاه الجنس والجسد سلبيه جد

ربما لان حزمه افكارك الحاصه بالجمس لم تعرف ابعد ما لقونه لنا ونحن صغار او ما كنا نراه فى التلفاز من ان من يمارسون الجنس وحوش او وحد بيغتصب وحده ههههههههههه والنور بيجى على وشه احمر الحكايه ليست كما تعتقد

فقط عيش حياتك كما انت كن حقيقتك انت تفكر فى الجنس وكلنا والمغايرون يفكرون فلمائا نقمع احساسنا بايدينا ونترك الحياه وننسحب منها للاحزان والغم


تبنى ثقافه الحياه وعيششششششششش


اخر كلمه هقولهالك ان الرخص الحقيقى هو ان الانسان يبقا قدامه الحياه والجنس ونفسه ترخص عليه لدرجه انه يسيب كل ده ويفكر فى الحزن والالم ده الرخص اللحقيقى لكن الجنس هو اجمل علاقه بين كائنين

اتمنى ان لا تغضب من كلامى وان تتعلم انك تحب الحياه والجنس لا ان تعطيها ظهرك وان تتقبل جسدك وتعتنى به وتحبه لا ان تقمعه وتخون نفسك

الجنس تعبير مثل الكتابه تعلم ان تحترم الجنس


الدرسات العلميه عن الجنس اثبتت ان عند ممارسه الجنس تفرز مواد كيمائيه فى الجسم تكون مضاده للاحزان وتفرز ماده كيمائيه تساعد على النشوه والفرحه والتسامح

على فكره انهرضه كنت ماشى مع واد موز طجن وبعضلاات هههههههههه باى باى ياقمر

08 أكتوبر, 2008 07:05 م

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

غلام ابو نواس شكرا لك على كتاباتك وتشجيعك لى ورايك الجميل بالتوفيق اتمنى لك الخير

تحياتى لك يا قمر
باى باى

حقوق المثليين العرب يقول...

مبادئ يوغياكارتا بداية الطريق لوثيقة دولية تحمى حقوق المثليين

مثلى محب للحياه والجنس يقول...

خقوق المثليين العرب

ازيك حبيبى مبروك على المدونه

شكرا على زيارتك

بتمنى لك التوفيق

تحياتى

حقوق المثليين العرب يقول...

شكرا لك مثلى محب للحياة والجنس على زيارتك مدونتى
وسأحاول ان ابحث عن ايميل او رقم غاندى او مانديلا او لوثر مارتن كنج
من اجل ان احقق لك رغبتك فى النوم مع احدهم
خالص تحياتى وتقديرى لرغباتك

nothin يقول...

لووولز.,‘
يـ خ ـرب بيتك وبيت بيتك على الكلام ده XD !!
والـ ل ـه خطييير آآوي.,‘
حلوآ جرآئتك!
حتى طريـ ق ـتك كمآ يبدو رائعآ
p:
"وبعدين اضحكوا كده وفرفشوا وعيشوا حياتكوا يااصدقائى المثليين كفايه حزن للى بشوفوه فى مدوناتكم وتعالو نتناك "
هههههههههههههههه
آه بطـ ن ـي!
(=‘.‘=)
ميآإآو~

مصطفى محمود يقول...

هههههههههههههههه
انت نازل سخن كدة لية ...

الذ حاجة فى مدونتك ..ان دمك خفيف ..بدل النكد اللى الواحد بيشوفة فى مدونات المثليين .


تحياتى

غريب يقول...

مدونة رائعة حبيبي عجبتني جدا

اهم ما فيها بساطة التعبير وصراحته بس مشكلتي او كانت مشكلتي الصور اللي فيها بس قدرت اتغلب عليها باني اوقفت تحميل الصورة من المتصفح بتاعي

شكرا ليك كثير وحفضل اتابع جديدك واتمنى نك تتواصل معي

my secret life i am gay يقول...

لك ولكل من بحب لعب الجنس

...

هذا ايميلي واللي بدو يلعب أنا موجود

...

amjad.1407@hotmail.com

روووووميو يقول...

وااااااااااااو كم موبايلك